Testosteroni Lisäravinne

Testosteronilisät menevät – luonnollisia ja levyn yli

Ravintolisät ja luonnolliset testosteronilisät ovat olleet suosittuja viime vuosina ja ovat auttaneet vähentämään merkittävästi alhaisen testosteronitason kielteisiä vaikutuksia. Maxulin® on suosittu lisäaine, joka sisältää Testofen® ja muita luonnollisia ainesosia, joiden avulla saat kaiken irti jokaisesta miehestä. Tämän täydennyksen tavoitteena on vapauttaa enemmän testosteronia veressä.

Testosteronilisät ja niiden edut

Maxulin on erityinen ravintolisä, jota käytetään lisäämään testosteroni miehillä. Lisäosa on luonnollinen tuote, joka sisältää vitamiineja, luonnossa esiintyviä alkuaineita ja kasviuutteita. Ravintolisiä on yleensä saatavana tabletteina ja kapseleina, ja yksi suosituimmista lisäravinteista on Maxulin, joka tunnettiin aiemmin myös nimellä Testomax.

4.5 Star Rating
Erinomainen ratkaisu seksuaalisen halun lisäämiseen ja erektioiden parantamiseen. Antaa peniksen päästä suurimpaan kokoonsa ja kovuuteensa parantamalla kehon nitriittioksidin tuotantoa:
  • Suurentaa peniksen edemaattista kudosta ja valtimoita
  • Rentouttaa sileää lihaskudosta
  • Lisää verenkiertoa ja nopeutta
  • Sulkee verisuonia säilyttäen erektion
Kokeile ilmaiseksi (+6,90 € postimaksu)
5 Star Rating
  • TÄYSIN LUONNOLLISET AINESOSAT ILMAN SIVUVAIKUTUKSIA
  • Peniksesi suurenee ja kovetsee
  • Itseluottamuksesi ja elämänilosi lisääntyvät
  • Kestävyys paranee, enkä tule enää koskaan liian aikaisin.
Kokeile tervetuliaishintaa 6,90 €.
4.8 Star Rating
  • Luotettava ja turvallinen käyttää
  • Lisääntynyt seksuaalinen halu
  • Reseptejä tai lääkäreitä ei tarvita
  • Huomaamaton pakkaus
  • Kosteuttaa 100% luonnollisia ainesosia
Kokeile tervetuliaishintaa 6,90 €.  
4.3 Star Rating
  • Lisää testosteronin tuotantoa
  • Tukee rasvanpolttoa ja luonnollista lihasmassan kehitystä
  • Lisää kestävyyttä ja antaa energiaa
  • Lisää seksuaalista halua ja suorituskykyä
  • Terävöittää ajattelua ja parantaa keskittymistä
Kokeile ilmaiseksi (+6,90 € postimaksu)

Joten, hvorfor ottaa disse kosttilskudd? Vel, se on flere grunner til yrityksessä mange menn gjør dette:

  • Testosteroni on tehokas vaikutus lihasmassaa, voimaa, energiaa, libido og evne, sekä aineenvaihduntaa.
  • Hormoni taso menn tänään on lavere enn noensinne, osittain vuoksi dannual elämäntapa.
  • Testosteroni iän asti luonnon næringsstoffer voi edistää testosteronin elimistössä.
  • Lisää tutkimuksia on luotu uudelleen tutkimuksessa, voit oppia lisää tutkimuksen e häntä.

Voiko “forsinkelse” manlig overgangsalder

Joten mange että 9 / 10 anbefaler täydentää!

9 10: stä suosittelee korttilisäaineita Voit myös lukea lisää kaikista e-tutkimuksista ihmisen libidosta, liikunnan vaikutuksesta, ikään liittyvistä ongelmista ja testosteronista sekä muista, jotka yrittävät ajatella. Muun muassa Robert Kronbergin entinen urheilija, kuten yksi Ruotsin parhaimmista hekreøpereistä, kuvaa 110 metrin, jonka hän sai potkut lisäpotkua varten, tai 60-vuotias Tor Christiansen, joka kirjoittaa, että “Näin pidän kehoni vahvana “.

Osta Top Testosteroni Lisäravinne & Tabletit

Testosteronin vaje on jotain, jonka voit ratkaista nykyään. Tässä on joitain parhaista lisäravinne.

8 Paras testosteroni lisäravinteet

  1. D-asparagiinihappo
  2. D-vitamiini
  3. Tribulus Terrestris
  4. Sarviapila
  5. Inkivääri
  6. Dhea
  7. Sinkki
  8. Ashwagandha

Luonnolliset vahvistimet

D-vitamiini

Useat tutkimukset viittaavat siihen, että D-vitamiini voi toimia luonnollisena testosteronin tehostajana.

Vanhemmassa tutkimuksessa 165 laihtumistutkimukseen osallistunutta sai joko 3332 kansainvälistä yksikköä (IU) D-vitamiinia päivittäin yhden vuoden ajan tai lumelääkettä. Tutkimuksen lopussa D-vitamiinia saaneilla miehillä oli korkeampi testosteronitaso, kun taas lumelääkettä saaneilla miehillä ei havaittu merkittävää testosteronin nousua. Vuonna 2020 tehdyssä tutkimuksessa tarkasteltiin D-vitamiinitasoja miehillä, joilla oli sekä terveitä että puutteellisia Leydig-soluja. Nämä solut auttavat tuottamaan testosteronia.

Kivesten D-vitamiinialtistus lisäsi testosteronitasoja molemmissa ryhmissä. Lisäksi miehillä, joilla oli alhainen D-vitamiinipitoisuus tutkimuksen alussa, oli todennäköisemmin alhainen testosteroni ja siihen liittyvät hormonit. D-vitamiinilisäaineita on saatavana täältä.

Sinkki

Kourallinen tutkimukset viittaavat siihen, että sinkki voi lisätä testosteronia.

2010 tutkimuksessa miesten dialyysi, esimerkiksi todettiin, että sinkki voi lisätä seerumin testosteronitasoja. Sinkki ei mitattavissa parantaa seksuaalista toimintahäiriötä.

Tyypillisesti, intensiivinen liikunta uupumus tilapäisesti alentaa testosteronia. Pieni 2006 tutkimus 10 mies painijat totesi, että sinkki voi kääntää tämän vaikutuksen, lisää testosteronitasoja.

Sinkki täydentää lisätä testosteronia ovat ostettavissa täältä.

Proteiini

Mukaan artikkelin lehdessä International Society of Sports Nutrition, ruokavalioita, jotka sisältävät paljon proteiinia, erityisesti suhteessa hiilihydraatteja, voi nostaa testosteronitasoja. Artikkeli ravinteita osoittaa, että vähän proteiinia ruokavalio voi vahingoittaa Leydigin soluja, jotka tuottavat testosteronia kiveksissä.

Proteiinilla voi olla myös muita myönteisiä vaikutuksia. Se voi tukea terveen lihasten kehitystä, joka on jotain monet ihmiset, jotka toivovat nostaa testosteronitasoja voi olla tervetullut.

Proteiini lisäravinteet lisätä testosteronia ovat ostettavissa täältä.

Liikunta

Liikunta voi auttaa ylläpitämään tervettä testosteronitasoa sekä miehillä että naisilla. Mukaan 2015 artikkelin Lihavuus Arvostelut, alempi testosteroni on yhdisteitä lisääntynyt kehon rasva, aineenvaihdunnan oireyhtymä, ja muut painoon liittyvät terveyskysymykset.

Liikunta voi auttaa henkilöä ylläpitämään tervettä painoa, parantamaan yleistä terveyttään ja vähentämään matalan testosteronin riskiä.

Minimoi stressi

Tutkimus journal of Sports Science and Medicine viittaa siihen, että kortisoli voi estää testosteronin vaikutukset. Kortisoli on hormoni elimistö vapautuu vastauksena stressiä.

Stressi on monia kielteisiä terveysvaikutuksia ja voi aiheuttaa terveysongelmia, kuten vähän energiaa, heikko erektio, tai vähentynyt libido. Nämä kysymykset ovat samanlaisia kuin ne, että alhainen testosteroni aiheuttaa ja voi aiheuttaa sekaannusta diagnoosissa.

Meditaatio, hoito, syvä hengitys, ja muut stressin hallinta tekniikoita voi auttaa. Liikunta voi myös auttaa lievittämään stressiä ja lievittää masennusta ja ahdistusta.

Koska liikunta voi myös auttaa nostamaan testosteronitasoja, se on hyvä strategia hallintaan sekä alhainen testosteroni ja parantaa sen kielteisiä terveysvaikutuksia.

Nuku tarpeeksi

Väsymys voi aiheuttaa monia terveysongelmia, mukaan lukien ne, että henkilö voi attribuutin alhainen testosteroni, kuten väsymys, moodiness, alhainen libido, ja enemmän.

2011 tutkimuksessa todettiin, että viikon vähentää unen alentaa testosteronitasoja nuorilla, terveillä miehillä.

2010 tutkimuksessa todettiin, että nukkua lisääntynyt testosteronitaso riippumatta muista elämäntapojen valintoja, jotka voivat vaikuttaa testosteroni.

Masturboida

Vaikka testosteroni voi vaikuttaa libido, seksuaalinen aktiivisuus ja libido voi myös vaikuttaa testosteronitasoja. Artikkeli lehdessä Andrology totesi, että itsetyydytys lisää testosteronia.

Seksuaalisen käyttäytymisen arkistossa olevassa alkuperäisessä artikkelissa todetaan, että usein itsetyydytys voi myös lisätä libidoa, auttaa kompensoimaan kaikkea todellista tai koettua matalana testosteronina.

Testosteronilisäapteekki ilman reseptiä

Tässä on joitain parhaita testosteronilisäaineita ja -tabletteja, joita voit ostaa Yhdysvalloissa. Tätä luetteloa päivitetään jatkuvasti (Online& Pharmacy).

Tee testosteroni mittaus, jos et ole varma, onko sinulla puutteita.