Testosteroni Lisäravinne

Testosteroni lisäravinne menn – luonnollinen og yli levy

Testosteroni, Kosttilskudd Temaet luonnollinen testosteroni lisäravinne menn on svært populært viime vuosina, og on vist kova være seistä til on redusere kielteisiä vaikutuksia lavt testosteronitaso. Maxulin® on populært täydentää että inneholder Testofen® ja paljaat luonnolliset ainesosat, jotka voivat auttaa saamaan sen beste vuonna hver mann. Päivittäinen tavallinen inntak on viisaasti kova frigjøre enemmän testosteronia veressä.

Testosteroni lisäravinne menn og dens fordeler

Päästä leser noin sokalte testosteroni lisäravinne, se käsittelijät yleensä noin täydentämistä luonnollinen innhold. Ekseema pel, Maxulin on spesial ruokavalion reuna käytetään øke testosteronitasoa menn on luonnollinen on vitamiineja, luonnollinen forekommenmene elementtejä ja plante ecstrakter. Selvfølgelig on også synteettinen diettilskudd, mutta hänen snakker me paljain noin luonnon innhold! Kosttiludd er tilgjengelig kuin tabletit og kapsler og kaikkein populære er Maxulin, joka tidligere også oli kjent kuin Testomax.

Joten, hvorfor ottaa disse kosttilskudd? Vel, se on flere grunner til yrityksessä mange menn gjør dette:

  • Testosteroni on tehokas vaikutus lihasmassaa, voimaa, energiaa, libido og evne, sekä aineenvaihduntaa.
  • Hormoni taso menn tänään on lavere enn noensinne, osittain vuoksi dannual elämäntapa.
  • Testosteroni iän asti luonnon næringsstoffer voi edistää testosteronin elimistössä.
  • Lisää tutkimuksia on luotu uudelleen tutkimuksessa, voit oppia lisää tutkimuksen e häntä.

Voiko “forsinkelse” manlig overgangsalder

Joten mange että 9 / 10 anbefaler täydentää!

9 ulos 10 anbefaler korttilskuddVoit også lese enemmän kaikista e tutkimuksia ihmisen libido, treningeffekt, aldersrelaterte problemer og testosteroni og hva andre joka on prøvd å tenke. Blant annet kuvaa tidligere utøveren Robert Kronberg, kuten on yksi Ruotsin beste hekkeløpere on 110 metriä, että hän fikk kipinä ekstrasom trengs”, tai 60 vuotta vanha Tor Christiansen joka kirjoittaa, että “Dette er hvordan jeg haltija elin min sterk”.

Osta Top Testosteroni Lisäravinne & Tabletit

Testosteronin vaje on jotain, jonka voit ratkaista nykyään. Tässä on joitain parhaista lisäravinne.

8 Paras testosteroni lisälaite lisäravinteet

  1. D-asparagiinihappo
  2. D-vitamiini
  3. Tribulus Terrestris
  4. Sarviapila
  5. Inkivääri
  6. Dhea
  7. Sinkki
  8. Ashwagandha

Luonnolliset vahvistimet

D-vitamiini

Useat tutkimukset viittaavat siihen, että D-vitamiini voi toimia luonnollista testosteronia booster.

Eräässä vanhemmassa tutkimuksessa 165 osallistujaa painonpudotustutkimuksessa sai joko 3 332 kansainvälistä yksikköä (IU) D-vitamiinia päivittäin vuoden ajan tai lumelääkettä. Tutkimuksen lopussa D-vitamiinia käyttäneilla miehillä oli korkeampi testosteronitaso, kun taas lumelääkettä ottaneilla miehillä ei havaittu merkittävää testosteronin lisääntymistä.

Vuonna 2020 tehdyssä tutkimuksessa tutkittiin D-vitamiinipitoisuuksia miehillä, joilla oli sekä terveitä että puutteellisia Leydigin soluja. Nämä solut auttavat tuottamaan testosteronia. D-vitamiinin altistuminen kiveksissä lisäsi testosteronitasoja molemmissa ryhmissä.

Lisäksi miehet, joilla oli alhainen D-vitamiinitaso alussa tutkimus oli todennäköisemmin alhainen testosteronin ja niihin liittyvien hormonien.

D-vitamiinilisät ovat saatavilla täältä.

Sinkki

Kourallinen tutkimukset viittaavat siihen, että sinkki voi lisätä testosteronia.

2010 tutkimuksessa miesten dialyysi, esimerkiksi todettiin, että sinkki voi lisätä seerumin testosteronitasoja. Sinkki ei mitattavissa parantaa seksuaalista toimintahäiriötä.

Tyypillisesti, intensiivinen liikunta uupumus tilapäisesti alentaa testosteronia. Pieni 2006 tutkimus 10 mies painijat totesi, että sinkki voi kääntää tämän vaikutuksen, lisää testosteronitasoja.

Sinkki täydentää lisätä testosteronia ovat ostettavissa täältä.

Proteiini

Mukaan artikkelin lehdessä International Society of Sports Nutrition, ruokavalioita, jotka sisältävät paljon proteiinia, erityisesti suhteessa hiilihydraatteja, voi nostaa testosteronitasoja. Artikkeli ravinteita osoittaa, että vähän proteiinia ruokavalio voi vahingoittaa Leydigin soluja, jotka tuottavat testosteronia kiveksissä.

Proteiinilla voi olla myös muita myönteisiä vaikutuksia. Se voi tukea terveen lihasten kehitystä, joka on jotain monet ihmiset, jotka toivovat nostaa testosteronitasoja voi olla tervetullut.

Proteiini lisäravinteet lisätä testosteronia ovat ostettavissa täältä.

Liikunta

Liikunta voi auttaa ylläpitämään tervettä testosteronitasoa sekä miehillä että naisilla. Mukaan 2015 artikkelin Lihavuus Arvostelut, alempi testosteroni on yhdisteitä lisääntynyt kehon rasva, aineenvaihdunnan oireyhtymä, ja muut painoon liittyvät terveyskysymykset.

Liikunta voi auttaa henkilöä ylläpitämään tervettä painoa, parantamaan yleistä terveyttään ja vähentämään matalan testosteronin riskiä.

Minimoi stressi

Tutkimus journal of Sports Science and Medicine viittaa siihen, että kortisoli voi estää testosteronin vaikutukset. Kortisoli on hormoni elimistö vapautuu vastauksena stressiä.

Stressi on monia kielteisiä terveysvaikutuksia ja voi aiheuttaa terveysongelmia, kuten vähän energiaa, heikko erektio, tai vähentynyt libido. Nämä kysymykset ovat samanlaisia kuin ne, että alhainen testosteroni aiheuttaa ja voi aiheuttaa sekaannusta diagnoosissa.

Meditaatio, hoito, syvä hengitys, ja muut stressin hallinta tekniikoita voi auttaa. Liikunta voi myös auttaa lievittämään stressiä ja lievittää masennusta ja ahdistusta.

Koska liikunta voi myös auttaa nostamaan testosteronitasoja, se on hyvä strategia hallintaan sekä alhainen testosteroni ja parantaa sen kielteisiä terveysvaikutuksia.

Nuku tarpeeksi

Väsymys voi aiheuttaa monia terveysongelmia, mukaan lukien ne, että henkilö voi attribuutin alhainen testosteroni, kuten väsymys, moodiness, alhainen libido, ja enemmän.

2011 tutkimuksessa todettiin, että viikon vähentää unen alentaa testosteronitasoja nuorilla, terveillä miehillä.

2010 tutkimuksessa todettiin, että nukkua lisääntynyt testosteronitaso riippumatta muista elämäntapojen valintoja, jotka voivat vaikuttaa testosteroni.

Masturboida

Vaikka testosteroni voi vaikuttaa libido, seksuaalinen aktiivisuus ja libido voi myös vaikuttaa testosteronitasoja. Artikkeli lehdessä Andrology totesi, että itsetyydytys lisää testosteronia.

Alkuperäinen paperi arkistossa seksuaalisen käyttäytymisen todetaan, että usein itsetyydytys voi myös lisätä libido, auttaa kompensoimaan mitään todellista tai koettu alhainen testosteroni.

Testosteroni lisä apteekki ilman reseptiä

Tässä muutamia parhaita testosteroni täydentää ja tabletit, joita voit ostaa Yhdysvalloissa. Tätä luetteloa päivitetään jatkuvasti (Online& Pharmacy).

Tee testosteroni mittaus, jos et ole varma, onko sinulla puutteita.