Testosteroni Lisäravinne

Suositut luonnolliset testosteroni lisä

Ravintolisät ja luonnolliset testosteronilisät ovat olleet suosittuja viime vuosina ja ovat auttaneet vähentämään merkittävästi alhaisen testosteronitason kielteisiä vaikutuksia. Eniten testo-lisä aineita on vapauttaa enemmän testosteronia veressä. Alla on lisätietoja joistakin parhaista testosteronilisistä, joita voit löytää Suomen markkinoilta.

testoplus-Testosteroni-Lisäravinne

Testosteronilisät ja niiden edut

TestoPlus on erinomainen ravintolisä, joka on valmistettu luonnollisista ainesosista. Päivittäin otettuna tämä tuote auttaa nostamaan ja ylläpitämään myös testosteronitasoja kehossa.

Normaalisti käytettynä TestoPlus tarjoaa erilaisia ​​terveyshyötyjä, jotka parantavat miehen terveyttä ja yleistä hyvinvointia. Tämän tuotteen luonnollisten ainesosien yhteisvaikutus tuottaa (muun muassa) seuraavat edut:

  1. Lisääntynyt testosteronin tuotanto
  2. Auttaa rasvaa polttavaa ja lihasmassaa luonnollisella tavalla
  3. Lisää kestävyyttä ja enemmän energiaa
  4. Lisääntynyt seksuaalinen halu ja suorituskyky
  5. Terävämpi ajattelu ja keskittyminen

Joten, hvorfor ottaa disse kosttilskudd? Vel, se on flere grunner til yrityksessä mange menn gjør dette:

  • Testosteroni on tehokas vaikutus lihasmassaa, voimaa, energiaa, libido og evne, sekä aineenvaihduntaa.
  • Hormoni taso menn tänään on lavere enn noensinne, osittain vuoksi dannual elämäntapa.
  • Testosteroni iän asti luonnon næringsstoffer voi edistää testosteronin elimistössä.
  • Lisää tutkimuksia on luotu uudelleen tutkimuksessa, voit oppia lisää tutkimuksen e häntä.

Voiko “forsinkelse” manlig overgangsalder

Joten mange että 9 / 10 anbefaler täydentää!

9 10: stä suosittelee korttilisäaineita Voit myös lukea lisää kaikista e-tutkimuksista ihmisen libidosta, liikunnan vaikutuksesta, ikään liittyvistä ongelmista ja testosteronista sekä muista, jotka yrittävät ajatella. Muun muassa Robert Kronbergin entinen urheilija, kuten yksi Ruotsin parhaimmista hekreøpereistä, kuvaa 110 metrin, jonka hän sai potkut lisäpotkua varten, tai 60-vuotias Tor Christiansen, joka kirjoittaa, että “Näin pidän kehoni vahvana “.

Osta Top Testosteroni Lisäravinne & Tabletit

Testosteronin vaje on jotain, jonka voit ratkaista nykyään. Tässä on joitain parhaista lisäravinne.

8 Paras testosteroni lisäravinteet

  1. D-asparagiinihappo
  2. D-vitamiini
  3. Tribulus Terrestris
  4. Sarviapila
  5. Inkivääri
  6. Dhea
  7. Sinkki
  8. Ashwagandha

Luonnolliset vahvistimet

D-vitamiini
vitamin d

Useat tutkimukset viittaavat siihen, että D-vitamiini voi toimia luonnollisena testosteronin tehostajana.

Vanhemmassa tutkimuksessa 165 laihtumistutkimukseen osallistunutta sai joko 3332 kansainvälistä yksikköä (IU) D-vitamiinia päivittäin yhden vuoden ajan tai lumelääkettä. Tutkimuksen lopussa D-vitamiinia saaneilla miehillä oli korkeampi testosteronitaso, kun taas lumelääkettä saaneilla miehillä ei havaittu merkittävää testosteronin nousua. Vuonna 2020 tehdyssä tutkimuksessa tarkasteltiin D-vitamiinitasoja miehillä, joilla oli sekä terveitä että puutteellisia Leydig-soluja. Nämä solut auttavat tuottamaan testosteronia.

Kivesten D-vitamiinialtistus lisäsi testosteronitasoja molemmissa ryhmissä. Lisäksi miehillä, joilla oli alhainen D-vitamiinipitoisuus tutkimuksen alussa, oli todennäköisemmin alhainen testosteroni ja siihen liittyvät hormonit. D-vitamiinilisäaineita on saatavana täältä.

Sinkki

sinkki - testoKourallinen tutkimuksia viittaa siihen, että sinkki voi lisätä testosteronia, jopa ilman lisä.

2010 tutkimuksessa miesten dialyysi, esimerkiksi todettiin, että sinkki voi lisätä seerumin testosteronitasoja. Sinkki ei mitattavissa parantaa seksuaalista toimintahäiriötä.

Tyypillisesti, intensiivinen liikunta uupumus tilapäisesti alentaa testosteronia. Pieni 2006 tutkimus 10 mies painijat totesi, että sinkki voi kääntää tämän vaikutuksen, lisää testosteronitasoja.

Sinkki täydentää lisätä testosteronia ovat ostettavissa täältä.

Proteiini

ProteiiniMukaan artikkelin lehdessä International Society of Sports Nutrition, ruokavalioita, jotka sisältävät paljon proteiinia, erityisesti suhteessa hiilihydraatteja, voi nostaa testosteronitasoja. Artikkeli ravinteita osoittaa, että vähän proteiinia ruokavalio voi vahingoittaa Leydigin soluja, jotka tuottavat testosteronia kiveksissä.

Proteiinilla voi olla myös muita myönteisiä vaikutuksia. Se voi tukea terveen lihasten kehitystä, joka on jotain monet ihmiset, jotka toivovat nostaa testosteronitasoja voi olla tervetullut.

Proteiinilisäaineita testosteronin lisäämiseksi voidaan ostaa verkossa, samoin kuin muita testo-lisä.

Liikunta

LiikuntaLiikunta voi auttaa ylläpitämään tervettä testosteronitasoa sekä miehillä että naisilla. Mukaan 2015 artikkelin Lihavuus Arvostelut, alempi testosteroni on yhdisteitä lisääntynyt kehon rasva, aineenvaihdunnan oireyhtymä, ja muut painoon liittyvät terveyskysymykset.

Liikunta voi auttaa henkilöä säilyttämään terveellisen painon, parantamaan yleistä terveyttään ja vähentämään matalan tason riskiä ja luomaan tarpeen testosteronil-lisäravinne.

Minimoi stressi

stressiTutkimus journal of Sports Science and Medicine viittaa siihen, että kortisoli voi estää testosteronin vaikutukset. Kortisoli on hormoni elimistö vapautuu vastauksena stressiä.

Stressi on monia kielteisiä terveysvaikutuksia ja voi aiheuttaa terveysongelmia, kuten vähän energiaa, heikko erektio, tai vähentynyt libido. Nämä kysymykset ovat samanlaisia kuin ne, että alhainen testosteroni aiheuttaa ja voi aiheuttaa sekaannusta diagnoosissa.

Meditaatio, hoito, syvä hengitys, ja muut stressin hallinta tekniikoita voi auttaa. Liikunta voi myös auttaa lievittämään stressiä ja lievittää masennusta ja ahdistusta.

Koska liikunta voi myös auttaa nostamaan testosteronitasoja, se on hyvä strategia hallintaan sekä alhainen testosteroni ja parantaa sen kielteisiä terveysvaikutuksia.

Nuku tarpeeksi
Nuku tarpeeksi

Väsymys voi aiheuttaa monia terveysongelmia, mukaan lukien ne, että henkilö voi attribuutin alhainen testosteroni, kuten väsymys, moodiness, alhainen libido, ja enemmän.

2011 tutkimuksessa todettiin, että viikon vähentää unen alentaa testosteronitasoja nuorilla, terveillä miehillä.

2010 tutkimuksessa todettiin, että nukkua lisääntynyt testosteronitaso riippumatta muista elämäntapojen valintoja, jotka voivat vaikuttaa testosteroni.

Masturboida

MasturboidaVaikka testosteroni voi vaikuttaa libido, seksuaalinen aktiivisuus ja libido voi myös vaikuttaa testosteronitasoja. Artikkeli lehdessä Andrology totesi, että itsetyydytys lisää testosteronia.

Seksuaalisen käyttäytymisen arkistossa olevassa alkuperäisessä artikkelissa todetaan, että usein itsetyydytys voi myös lisätä libidoa, auttaa kompensoimaan kaikkea todellista tai koettua matalana testosteronina.

Se on myös hauskempaa kuin minkä tahansa lisäaineen käyttö testosteronitasosi nostamiseen.

Testosteronilisäapteekki ilman reseptiä

Tässä on joitain parhaita testosteronilisäaineita ja -tabletteja, joita voit ostaa Yhdysvalloissa. Tätä luetteloa päivitetään jatkuvasti (Online& Pharmacy).

Tee testosteroni mittaus, jos et ole varma, onko sinulla puutteita.